Zapytanie cenowe - Przebudowa drogi gminnej nr 105360L w msc. Starościce

Zamawiający:
Gmina Milejów ul. Partyzancka 13a, 21-020 Milejów
Reprezentowana przez Wójta Gminy Milejów
Znak: D.271.ZC-PBW.dr.JK105360L.2017.S.C.

Milejów, dnia 2017-05-19
Otrzymują wg wykazu
(nazwa i adres wykonawcy)

ZAPYTANIE CENOWE

1. Zamawiający: Gmina Milejów ul. Partyzancka 13a, 21-020 Milejów zaprasza do złożenia ofert na usługę: Wykonanie dokumentacji - Przebudowa drogi gminnej nr 105360L w msc. Starościce.

2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Projektu budowlano-wykonawczego Przebudowy drogi gminnej nr 105360L w msc. Starościce gm. Milejów zgodnie z Opisem Istotnych
Warunków Zamówienia (OIWZ) stanowiącym integralną część niniejszego zapytania.

3. Termin zakończenia realizacji zamówienia – nie później niż 30 października 2017r.

4. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę oznaczoną napisem „PBW dr 105360L” należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie/ w siedzibie Zamawiającego w kancelarii Urzędu Gminy w Milejowie 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13a pokój nr 6 w terminie do dnia 2017-05-29, godz. 10:00

5.
5.1. Sposób przygotowania oferty i obliczenia ceny:
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem, na formularzu będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku).
4. Do oferty należy złożyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenie wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
5. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów — załączników. Wszystkie pola i pozycje tych dokumentów winne być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów.
6. Złożenie powyższych dokumentów jest obligatoryjne.
7. Oferta musi być podpisana przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
8. Jeżeli ofertę składa pełnomocnik, to treść udzielonego pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania i złożenia oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
9. Wymagane dokumenty Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginału.
10. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty w całości ponosi Wykonawca.
5.2.
1) Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z przedmiotem i warunkami realizacji zamówienia oraz projektem umowy.
2) Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu cenowym powinien w cenie ofertowej ująć wszelkie koszty związane z wykonywaniem
przedmiotu zamówienia, niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
3) Cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszelkie prace i czynności niezbędne dla
wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4) Cenę oferty jest ceną ryczałtową.
5) Cena oferty powinna być podana następująco: cena brutto (z VAT), w tym: cena netto (bez VAT); kwota podatku od towarów i usług (VAT).
6) Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena ofertowa brutto (z VAT).
7) Cena oferty obejmująca podatek od towarów i usług (VAT) musi być wyrażona w PLN cyfrowo i słownie z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku(grosze).Stawka VAT
musi być określona zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8) W przypadku rozbieżności między kwotami podanymi cyfrowo i słownie za wiążącą Zamawiający uzna wartość podaną słownie.
9) Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
10) Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać w „Formularzu ofertowym", stanowiącym załącznik do zapytania.
11) Zamawiający nie dopuszcza podawania cen ofertowych w walutach obcych.

6. Wymagania formalne wobec wykonawców – warunki udziału w postepowaniu
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy wykonali i ukończyli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 projekty dotyczące budowy/przebudowy/modernizacji drogi publicznej, w tym co najmniej jednej dokumentacji budowy lub przebudowy dróg publicznych o długości nie mniejszej niż 0,5 km w ramach ZRID. Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu dołączonych do oferty dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co
najmniej jeden z podmiotów.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym:
co najmniej 1 osobą przewidzianą na głównego projektanta posiadającą co najmniej trzy letnie doświadczenie zawodowe i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) tj. do projektowania w specjalności -inżynieryjna drogowa,
W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób do wykonania zamówienia oraz dla osoby wskazanej na głównego projektanta - kopię uprawnień zawodowych i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa).
W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.
6.2. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1)Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy — wg załączonego wzoru (Załącznik do niniejszego zapytania);
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wypisu z rejestru lub ewidencji —wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert.
3) Oświadczenie (Załącznik do niniejszego zapytania), że Wykonawca:
a) zapoznał się z zapytaniem ofertowym (w tym z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy) i nie wnoszą zastrzeżeń;
b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego;
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
d) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, o których mowa w ust. 6.1. pkt. 2
5) Uprawnienia zawodowe i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa). Kopie stosownych dokumentów należy dołączyć do formularza ofertowego.

7. Proces i kryteria wyboru oferty.
Zamawiający podda złożone oferty ocenie formalnej – ze względu na kompletność oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych informacji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów jak również złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
Zamawiający dokona porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej spełniającej opisane warunki formalne jest: Cena ofertowa - 70%; Termin wykonania – 30%

8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Zastępca Wójta Czubacki Sławomir - e-mail: s.czubacki@milejow.pl

9. Wadium - nie dotyczy.

10. Pozostałe informacje
1) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą zgodnie z zamieszonym wzorem — Załącznik do niniejszego zapytania.
2) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4) Zgodnie z art. 4 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych wobec zamówienia nie stosuje się ustawy PZP.

Załączniki:
1. OIWZ; Mapa poglądowa; Wypis i wyrys z planu miejscowego
2. Projekt umowy
3. Formularz ofertowy
4. Oświadczenie

Wz. Wójta
/-/ Sławomir Czubacki
Zastępca Wójta