Rozeznanie rynku - D.271.ZC-NI.SW.WŁ.2017.S.C.

ppoz

Zamawiający:
Gmina Milejów ul. Partyzancka 13a, 21-020 Milejów
Reprezentowana przez Wójta Gminy Milejów
Znak: D.271.ZC-NI.SW. WŁ.2017.S.C.

Milejów, dnia 2017-06-28
Otrzymują wg wykazu
(nazwa i adres wykonawcy)
Strona www
Tablica ogłoszeń

 

ROZEZNANIE RYNKU – ZAPYTANIE CENOWE

1. Zamawiający: Gmina Milejów ul. Partyzancka 13a, 21-020 Milejów zaprasza do złożenia ofert na usługę: Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego Modernizacja (przebudowa) ujęcia wody w Wólce Łańcuchowskiej.

2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przez Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego Modernizacja (przebudowa) ujęcia wody w Wólce Łańcuchowskiej w ramach projektu pn. Budowa i modernizacja infrastruktury uzdatniania i poboru wody stacji wodociągowej w Wólce Łańcuchowskiej, gm. Milejów.
Zamówienie jest przewidziane do finansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 – Umowa nr RPLU.06.04.00-06-0070/15-00 oraz środków własnych Zamawiającego.
Szczegółowy zakres rzeczowy Projektu określa dokumentacja budowlano- techniczna, kosztorysowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
Skład personalny Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego –
Inspektor Nadzoru branży sanitarnej – Koordynator,
Inspektor Nadzoru branży drogowej,
Inspektor Nadzoru branży elektrycznej.
Zamawiający dopuszcza w składzie Zespołu Inspektorów – Inspektora Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej.
Kody CPV:
Główny przedmiot 71 52 00 00 -9
Dodatkowe przedmioty
71 24 40 00 -0
71 24 70 00 -1
71 24 80 00 -8
71 31 00 00 -4
71 00 00 00 -8
71.53.00.00-2
Inspektor Nadzoru Koordynator jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór zespołu. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów wymienionych powyżej, w szczególności wynikającej z urlopu lub przedłużającego się zwolnienia lekarskiego, zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców by uniknąć zwłoki w realizacji robót. Takie czasowe zastępstwo będzie przedłożone z wyprzedzeniem na piśmie (łącznie z CV proponowanych osób), do aprobaty Zamawiającego.

3. Termin zakończenia realizacji zamówienia – nie później niż do 2018-06-29.

4. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę oznaczoną napisem „NI SUW Wólka Łańcuchowska” należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie/ w siedzibie Zamawiającego w kancelarii Urzędu Gminy w Milejowie 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13a pokój nr 6 w terminie do dnia 2017-07-07, godz. 10:00

5.
5.1. Sposób przygotowania oferty i obliczenia ceny:
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem, na formularzu będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku).
4. Do oferty należy złożyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenie wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
5. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów — załączników. Wszystkie pola i pozycje tych dokumentów winne być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów.
6. Złożenie powyższych dokumentów jest obligatoryjne.
7. Oferta musi być podpisana przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
8. Jeżeli ofertę składa pełnomocnik, to treść udzielonego pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania i złożenia oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
9. Wymagane dokumenty Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginału.
10. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty w całości ponosi Wykonawca.
5.2.
1) Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z przedmiotem i warunkami realizacji zamówienia oraz projektem umowy.
2) Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu cenowym powinien w cenie ofertowej ująć wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
3) Cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszelkie prace i czynności niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4) Cenę oferty jest ceną ryczałtową.
5) Cena oferty powinna być podana następująco: cena brutto (z VAT), w tym: cena netto (bez VAT); kwota podatku od towarów i usług (VAT).
6) Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena ofertowa brutto (z VAT).
7) Cena oferty obejmująca podatek od towarów i usług (VAT) musi być wyrażona w PLN cyfrowo i słownie z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku(grosze).Stawka VATmusi być określona zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8) W przypadku rozbieżności między kwotami podanymi cyfrowo i słownie za wiążącą Zamawiający uzna wartość podaną słownie.
9) Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
10) Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać w „Formularzu ofertowym", stanowiącym załącznik do zapytania.
11) Zamawiający nie dopuszcza podawania cen ofertowych w walutach obcych.

6. Wymagania formalne wobec wykonawców – warunki udziału w postepowaniu
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy wykonali i ukończyli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi nadzoru inwestorskiego dotyczące budowy/przebudowy/modernizacji stacji wodociągowej lub stacji uzdatniania wody.
3) osoby zdolne do wykonania zamówienia /potencjał kadrowy:
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej 3 osobami wchodzącymi w skład Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, w tym co najmniej 1 osobą dla każdej branży posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień, do nadzorowania robót budowlanych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., (j.t. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalnościach:
1) instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie ochrony środowiska lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
2) drogowej,
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu dołączonych do oferty dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.
W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób do wykonania zamówienia oraz kopię uprawnień zawodowych i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa).
W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.
4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
6.2. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1)Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy — wg załączonego wzoru (Załącznik do niniejszego zapytania);
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wypisu z rejestru lub ewidencji —wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert.
3) Oświadczenie (Załącznik do niniejszego zapytania), że Wykonawca:
a) zapoznał się z zapytaniem ofertowym (w tym z opisem przedmiotu zamówienia-wzorem umowy) i nie wnoszą zastrzeżeń;
b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego;
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
d) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, o których mowa w ust. 6.1. pkt. 2
5) Wykaz osób do wykonania zamówienia i uprawnienia zawodowe i aktualne
zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa
Izba Inżynierów Budownictwa).
Kopie stosownych dokumentów należy dołączyć do formularza ofertowego.

7. Proces i kryteria wyboru oferty.
Zamawiający podda złożone oferty ocenie formalnej – ze względu na kompletność oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych informacji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów
jak również złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
Zamawiający dokona porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej spełniającej opisane warunki formalne jest:
Cena ofertowa - 100%

8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Zastępca Wójta Czubacki Sławomir - e-mail: s.czubacki@milejow.pl

9. Wadium - nie dotyczy.

10. Pozostałe informacje
1) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą zgodnie z zamieszonym wzorem — Załącznik do niniejszego zapytania.
2) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4) Zgodnie z art. 4 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych wobec zamówienia nie stosuje się ustawy PZP.

Załączniki:
1. Projekt umowy
2. Formularz ofertowy
3. Oświadczenie

Wz. Wójta
/-/ Sławomir Czubacki
Zastępca Wójta