Zapytanie cenowe - Remonty cząstkowe nawierzchni dróg

Zamawiający:
Gmina Milejów
reprezentowana przez
Wójta Gminy Milejów

Milejów, dnia 2017-07-03

Otrzymują wg wykazu
(nazwa i adres wykonawcy)

PROCEDURA ROZPOZNANIE RYNKU
ZAPYTANIE CENOWE/OFERTOWE

 

1. Zamawiający: Gmina Milejów, ul. Partyzancka 13 a, 21-020 Milejów reprezentowana przez Wójta Gminy Milejów zaprasza do złożenia ofert na wykonanie usługi:
1) Utrzymania nawierzchni – remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych, wewnętrznych i dojazdowych zarządzanych przez Gminę Milejów.
2) Naprawa (remont) nawierzchni asfaltowej drogi gminnej nr dz. 127 w ramach Funduszu Sołeckiego Sołectwa Klarów o konstrukcji KR1 do KR2 grysami otaczanymi emulsją asfaltową, rozścielanymi pod ciśnieniem przy użyciu remonterów specjalnych w ilości 30,0 Mg.

2. Przedmiot zamówienia:
Usługa remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę Milejów oraz naprawy(remontu) nawierzchni asfaltowej drogi gminnej nr dz. 127 w ramach Funduszu Sołeckiego Sołectwa Klarów o konstrukcji KR1 do KR2 grysami 2-4mm (grysy dolomitowe lub bazaltowe) otaczanymi emulsją asfaltową K1 65%, rozścielanymi pod ciśnieniem przy użyciu remonterów specjalnych w ilości 30,0 Mg.
Zamawiający wymaga aby do otaczania 1000 kg grysów zastosowano minimum 105 kg emulsji asfaltowej 65%.
Słownik Zamówień (CPV) 45.23.31.42-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg.
Ww. usługa winna być realizowana przez Wykonawcę sukcesywnie wg potrzeb wskazanych przez Zamawiającego.
Każdorazowo ilość materiałów będzie udokumentowana dowodem WZ. Z chwilą wbudowania całej ilości materiałów umowa ulegnie zakończeniu – z zastrzeżeniem, iż Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających , a łączna kwota wynagrodzenia Wykonawcy nie przekroczy 14 000 Euro.
Wbudowane materiały w przedmiotowym zamówieniu będą rozliczane na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych.
Istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.

3. Termin realizacji zamówienia – do 30.09.2017.
Termin może ulec zmianie w przypadku warunków atmosferycznych nie gwarantujących zachowanie właściwej technologii wykonywania remontów cząstkowych.

4. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail: s.czubacki@milejow.pl lub złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w kancelarii Urzędu Gminy w Milejowie 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13a pok. 6,w terminie nie dłuższym niż do dnia 2017-07-07, godz. 12:00

5. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy przygotować wg wzoru - Formularz ofertowy- stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania cenowego.
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Zastępca Wójta Czubacki Sławomir - tel. (81) 75 72 026 wew. 12
e-mail: s.czubacki@milejow.pl

Wójt
/-/ Tomasz Suryś

Załączniki:
1. Projekt umowy
2. Formularz ofertowy.