Zimowe utrzymanie dróg gminnych
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 11 luty 2009 10:34
I. Nazwa zadania:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych - 2009 r.
II. Nazwa i adres Zamawiającego:
Urząd Gminy Milejów ul. Partyzancka 13A, 21 - 020 Milejów
A-mail: inwestycje@milejow.pl;
Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7:00 - 15:00
Telefon: /081/ 75 72 026 w. 35 , fax. /081/ 75 72 385
III. Określenie trybu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).
IV. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Komplet dokumentów przetargowych można otrzymać bezpłatnie w UG Milejów pok. 19 od dnia 04-12-2008 r. w godz. 8:00 - 14:00 (od poniedziałku do piątku) lub na stronie internetowej www.milejow.pl
V. Opis przedmiotu zamówienia:
Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Milejów z wyłączeniem chodników w miejscowościach Milejów-Osada i Jaszczów.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania zamówienia: od 01-01-2009 r. do 31-12-2009 r.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według formuły spełnia/nie spełnia.
Wykaz oświadczeń oraz dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu ;
3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ);
4) zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ),
5) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ)
SIWZ
IX. Informacja na temat wadium
Wadium nie wymagane
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Cena - 100 %
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Dokumenty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia 12-12-2008 r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy w Milejowie ul. Partyzancka 13 A Sekretariat pok. nr 6.
Otwarcie ofert nastąpi w Sali Konferencyjnej UG w Milejowie dnia 12-12-2008 r. o godz. 10:10
XII. Termin związania ofertą:
Okres 30 dni