Program "Dobry Start" - informacje
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 06 lipiec 2018 09:36
Urząd Gminy Milejów informuje, aby we wnioskach o ustalenie prawa do świadczenia w ramach programu "Dobry start", także tych składanych w formie papierowej od 1 sierpnia 2018 r. wpisywać własny adres poczty elektronicznej. W przypadku przyznania tego świadczenia nie będą wydawane decyzje administracyjne, tylko będzie wysyłana informacja elektroniczna na podany adres mailowy. Jeśli wnioskodawca nie poda adresu poczty elektronicznej, będzie mógł otrzymać informację osobiście w siedzibie tut. Urzędu.
Informacja o przyznaniu świadczenia z programu „Dobry start” przez Urząd Gminy w Milejowie będzie wysyłana z następującego adresu poczty elektronicznej: swiadczenia@milejow.pl.
Prosimy o nieodpowiadanie na maila wysłanego do Państwa, który zawiera informację o przyznaniu świadczenia dobry start, wiadomość jest generowana automatycznie.