Ogłoszenie - Nabór na stanowisko referenta w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Łańcuchowie

Łańcuchów, dnia 10.08.2015 r.

Nabór na stanowisko referenta  

w Szkole Podstawowej  im. Kornela Makuszyńskiego w Łańcuchowie

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Łańcuchowie  ogłasza nabór na stanowisko pracy – referent.

Wymagania niezbędne:

- posiadanie obywatelstwa polskiego;

- wykształcenie średnie lub wyższe o profilu administracyjnym;

- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;

- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku referenta;

- brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie;

- nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

- znajomość prawa pracy i prawa oświatowego (Ustawa o systemie oświaty, Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela, Ustawa o pracownikach samorządowych oraz przepisy wykonawcze do tych ustaw);

- znajomość obsługi aplikacji komputerowych: MsOffice, umiejętność korzystania z poczty elektronicznej, Internetu;

- doświadczenie zawodowe – praca w administracji samorządowej;

- umiejętność prowadzenia dokumentacji szkolnej stołówki;

- umiejętność prawidłowego redagowania pism;

- wiedza w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego;

- umiejętność współpracy w zespole;

- umiejętność obsługi urządzeń biurowych ( faks, ksero );

- odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność,

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- prowadzenie kancelarii szkolnej;

- przygotowywanie pism i decyzji wynikających z Karty Nauczyciela i Kodeksu Pracy;

- obsługa kadrowa pracowników szkoły;

- sporządzenie sprawozdań dotyczących spraw pracowniczych i dzieci – GUS, MEN, SIO;

- prowadzenie dokumentacji szkolnej stołówki;

- prowadzenie archiwum zakładowego;

- wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora szkoły, związanych z pracą szkoły;

Wymagane dokumenty:

1)      list motywacyjny;

2)      curriculum vitae;

3)      kserokopia świadectw pracy;

4)      kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie;

5)       kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,

6)      oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;

7)      oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Łańcuchowie  w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Łańcuchowie w godz. od 00 do godz. 1200w terminie do dnia 21 sierpnia 2015r.

 

Aplikacje, które wpłyną do szkoły po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w szkole.

List motywacyjny lub szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 101, poz. 926 oraz Ustawą z dn. 21.11.2008 roku pracownikach samorządowych Dz. U. Nr. 233, poz. 1458)”.

Dyrektor szkoły

mgr Jolanta Wójcik