Ogłoszenie - Nabór na stanowisko referenta w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Łańcuchowie
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 10 sierpień 2015 20:46
Łańcuchów, dnia 10.08.2015 r.
Nabór na stanowisko referenta
w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Łańcuchowie
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Łańcuchowie ogłasza nabór na stanowisko pracy – referent.
Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- wykształcenie średnie lub wyższe o profilu administracyjnym;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku referenta;
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie;
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość prawa pracy i prawa oświatowego (Ustawa o systemie oświaty, Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela, Ustawa o pracownikach samorządowych oraz przepisy wykonawcze do tych ustaw);
- znajomość obsługi aplikacji komputerowych: MsOffice, umiejętność korzystania z poczty elektronicznej, Internetu;
- doświadczenie zawodowe – praca w administracji samorządowej;
- umiejętność prowadzenia dokumentacji szkolnej stołówki;
- umiejętność prawidłowego redagowania pism;
- wiedza w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych ( faks, ksero );
- odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie kancelarii szkolnej;
- przygotowywanie pism i decyzji wynikających z Karty Nauczyciela i Kodeksu Pracy;
- obsługa kadrowa pracowników szkoły;
- sporządzenie sprawozdań dotyczących spraw pracowniczych i dzieci – GUS, MEN, SIO;
- prowadzenie dokumentacji szkolnej stołówki;
- prowadzenie archiwum zakładowego;
- wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora szkoły, związanych z pracą szkoły;
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) curriculum vitae;
3) kserokopia świadectw pracy;
4) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
7) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Łańcuchowie w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Łańcuchowie w godz. od 8 00 do godz. 1200w terminie do dnia 21 sierpnia 2015r.
Aplikacje, które wpłyną do szkoły po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w szkole.
List motywacyjny lub szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 101, poz. 926 oraz Ustawą z dn. 21.11.2008 roku pracownikach samorządowych Dz. U. Nr. 233, poz. 1458)”.
Dyrektor szkoły
mgr Jolanta Wójcik