Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
1. Podstawa prawna
- ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. 2016r., poz. 250 z późn. zmian.)
- ustawa z dnia 16 listopada o opłacie skarbowej ( Dz.U. 2016r., poz. 1827 z późn. zmian.)
- ustawa z 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz.U. 2016r., poz. 1829 z późn. zmian.)
- Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2016 r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz.U. 2014r., poz. 1923 z późn. zmian.)
2. Pracownik odpowiedzialny za załatwienie sprawy
Sylwia Jaworska pok. 15,
Telefon: 81 4787628,
Email: s.jaworska@milejow.pl
3. Termin załatwienia sprawy
7 dni
4. Opłaty
50 zł – opłata za wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
25 zł – za dokonanie zmian we wpisie
5. Niezbędne formularze
- wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
- oświadczenie o zgodności i kompletności danych oraz o spełnianiu warunków wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Do wniosku należy dołączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej.