Zwrot podatku akcyzowego

W dniach od 1 lutego 2021 r. do 1 marca 2021 r. przyjmujemy wnioski o zwrot podatku akcyzowego. Producent rolny ubiegający się o zwrot podatku zobowiązany jest dołączyć do wniosku składanego do urzędu właściwego ze względu na położenie gruntów lub siedziby stada:

- faktury VAT stanowiące dowód zakupu oleju napędowego w okresie od 1 sierpnia 2020 r. do 31 stycznia 2021 r.

- zaświadczenie wydane przez kierownika biura powiatowego ARiMR, zawierające informację o liczbie dużych jednostek przeliczeniowych bydła będącego w ich posiadaniu według stanu na 31 grudnia 2020 r.

- w przypadku wątpliwości co do wielkości powierzchni gospodarstwa zadeklarowanej we wniosku, a wynikającej z umów dzierżawy gruntów, producent rolny może dołączyć oświadczenie o powierzchni dzierżawionych gruntów.

W ZWIĄZKU Z CIĄGŁYM ZAGROŻENIEM COVID-19 bezpośrednia obsługa petentów została znacznie ograniczona! Prosimy o zachowanie wszelkiej ostrożności i dostosowanie się do następujących zaleceń:

Formularze wniosków do pobrania w budynku Urzędu Gminy Milejów, ul. Partyzancka 13a oraz na stronie internetowej gminy w zakładce: ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE–Dodatki, dotacje, dofinansowania;

• Prosimy o wpisywanie na wniosku numeru rachunku bankowego, na który mają być przelane pieniądze

• Prosimy o wypełnianie wniosków w domu;

Prosimy zwrócić szczególną uwagę aby wniosek i załączniki były podpisane. Wniosek niekompletny niepodpisany zgodnie z KPA nie będzie rozpatrywany;

Prosimy o podanie telefonu kontaktowego;

• Wypełnione i podpisane wnioski przyjmujemy na holu przy pokoju 15 w budynku Urzędu Gminy ul. Partyzancka 13a;

Przy stanowisku obsługi może znajdować się tylko jedna osoba;

• Prosimy o zachowanie wymaganych odległości;

• Zalecamy dezynfekcję rąk tuż po wejściu do budynku oraz zakrycie ust i nosa;

• Dodatkowe informacje udzielane są telefonicznie pod numerem: 81 478 76 29;

Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia w obsłudze i prosimy o zastosowanie się do nich.