Komunikat w sprawie wznowienia stacjonarnej działalności punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego na terenie powiatu łęczyńskiego
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 31 maj 2021 14:11
Starosta Łęczyński informuje, iż od dnia 1 czerwca 2021 r. wznawia się stacjonarną działalność punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego zlokalizowanych na terenie powiatu łęczyńskiego.
Pomoc w punktach świadczona będzie wyłącznie osobom wcześniej zapisanym na porady. Jednocześnie w dalszym ciągu klienci mogą korzystać z porad za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość (telefonicznie, e-mail).
HARMONOGRAM PRACY
PUNKT NR 1 prowadzony przez Powiat Łęczyński
Lokalizacja – ŁĘCZNA, biurowiec przy Al. Jana Pawła II 95 (budynek urzędu skarbowego, urzędu pracy)
poniedziałek 8.00 – 12.00
wtorek 8.00 – 12.00
środa 8.00 – 12.00
czwartek 8.00 – 12.00
piątek 8.00 – 12.00
PUNKT NR 2 prowadzony przez Fundację Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego „OIC Poland”
Lokalizacja nr 1 – CYCÓW
Urząd Gminy w Cycowie, ul. Chełmska 42, 21-070 Cyców
środa 8.00 – 12.00
piątek 8.00 – 12.00 (specjalizacja: mediacje)
Lokalizacja nr 2 – PUCHACZÓW
Gminny Ośrodek Kultury w Puchaczowie, ul. Rynek 3, 21-013 Puchaczów
czwartek 12.00 – 16.00
Lokalizacja nr 3 – ŁĘCZNA
biurowiec przy Al. Jana Pawła II 95 (budynek urzędu skarbowego, urzędu pracy)
poniedziałek 12.00 – 16.00
wtorek 12.00 – 16.00
ZAPISY:
telefoniczne: (81) 531 52 81, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Łęcznej,
za pomocą elektronicznego kalendarza wizyt: https://np.ms.gov.pl/
e-mail: pomocprawna@powiatleczynski.pl
Ze względów bezpieczeństwa proszę o stosowanie się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, w szczególności m.in.: o zakładanie maseczek i dezynfekowanie rąk przy wejściu do punktu, a podczas porady zachowywanie odpowiedniego dystansu.