ZGŁOSZENIA DO UDZIAŁU W DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY MILEJÓW ZA 2020 ROK

Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.) Wójt Gminy Milejów przedstawia Radzie Gminy Milejów Raport o stanie Gminy Milejów za 2020 rok.

Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim.

W debacie nad Raportem o stanie Gminy Milejów za 2020 rok mogą zabierać głos radni oraz mieszkańcy gminy.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Gminy Milejów.

Zgodnie z art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym „ Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczeni do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia”.

Sesja na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Milejów odbędzie się dnia 28 lipca 2021 r. w związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 27 lipca 2021 r. w Urzędzie Gminy Milejów w godzinach pracy urzędu.

 

Do pobrania:

- Formularz zgłoszenia do debaty

- Raport o stanie Gminy Milejów za 2020 rok

XXXIII sesja Rady Gminy Milejów - porządek obrad

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.) zwołuję XXXIII sesję Rady Gminy Milejów w dniu 28 lipca 2021 roku – środa – o godz. 13.00 w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Milejowie ul. Fabryczna 1.

Czytaj więcej...

Program "Mój Prąd"

mojprad

1 lipca 2021 roku ruszył kolejny nabór wniosków o dofinansowanie do instalacji fotowoltaicznej z programu „ Mój Prąd”.
W związku z tym Zespół Doradców Energetycznych zaprasza na praktyczne bezpłatne warsztaty z wypełniania wniosku w Programie Mój Prąd 3.0.

Podczas spotkania Doradca Energetyczny przekaże niezbędne informacje na temat zasad uzyskania wsparcia finansowego w nowej edycji Programu Mój Prąd 3.0 oraz krok po kroku wskaże ścieżkę wypełniania wniosku.

Warsztaty odbędą się w dniu 20 lipca 2021r. o godzinie 10.00-12.00 na platformie Microsoft Teams w ramach projektu „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE”

Zgłoszenie o chęci uczestnictwa w warsztatach należy dokonać do dnia 18 lipca 2021r. poprzez formularz rejestracyjny.
Link do rejestracji: http://www.lubelskie.pl/rejestracja1/
Osoby zarejestrowane, dzień przed szkoleniem otrzymają link do wydarzenia

Szczegóły programu Mój Prąd https://mojprad.gov.pl/