ZAPYTANIE CENOWE - Na dostawę środka chemicznego do doczyszczania ścieków po reaktorze biologicznym oczyszczalni ścieków w roku 2016

AKTUALIZACJA (20.05.2016 r.)

- ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Spółka Wodno – Ściekowa w Milejowie

ul. Klarowska 23, 21 – 020 Milejów

NIP 713-10-46-041 REGON 430585625

Zn. SWŚ/  83  /2016

                                                                       Milejów, dnia 2016.04.21.

Strona internetowa www.milejow.pl

Tablica ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego

 

ZAPYTANIE CENOWE

- postępowanie o wartości szacunkowej poniżej 30 000 €

1. Zamawiający: Spółka Wodno – Ściekowa w Milejowie

ul. Klarowska 23, 21 – 020 Milejów

NIP 713-10-46-041 REGON 430585625

zaprasza do złożenia ofert na dostawę:

Na dostawę środka chemicznego do doczyszczania ścieków po reaktorze biologicznym oczyszczalni ścieków  w roku 2016

2. Przedmiot zamówienia:

Nazwa produktu – koagulant do chemicznego doczyszczania ścieków

- UE 67/548/EWG

- charakterystyka chemiczna – wodny roztwór chlorowodorotlenku glinu, poliglinu lub tp.

- stosunek AL : Cl = 1,8-2,0

- gęstość w 20°C= min. 1,28 g/cm³

- lepkość dynamiczna min 115 MPa-s; kinetyczna min 90 cSt

- pH min.4.2

- zasadność min 80

- zapotrzebowanie w roku 25 000 l tj.  5 dostaw samochodem cysterną , po 5000 litrów każda.

- termin realizacji V-XII.2016r.

- miejsce dostarczenia – oczyszczalnia ścieków w Milejowie.

3. Termin realizacji zamówienia – Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy

Zakończenie: Termin nie dłużej niż do dnia 30.XI.2016r.

4. Miejsce i termin złożenia oferty :

Ofertę  należy złożyć  w siedzibie Zamawiającego w budynku biurowym na terenie Oczyszczalni ścieków w Milejowie.

w terminie do dnia 2016.05.18. godz. 11:00

5. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy przygotować wg wzoru – Formularz ofertowy- stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania cenowego.

Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) opisanym – OFERTA Dostawa koagulanta.

Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentami rejestrowymi.

Oferta musi zawierać wszystkie wymagane załączniki.

Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z przedmiotem i warunkami realizacji zamówienia oraz projektem umowy.

Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu cenowym powinien w cenie ofertowej ująć wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.

Wykonawca pokrywa koszty załadunku, transportu i rozładunku dostarczonych flokulantów.

Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę na formularzu ofertowym  będą niezmienne przez cały okres realizacji zamówienia. Ceny muszą zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszelkie prace i czynności niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.

W formularzu ofertowym Wykonawca poda cenę netto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, kwotę podatku od towarów i usług (VAT) wg obowiązujących przepisów dotyczących wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz cenę brutto za wykonanie całość przedmiotu zamówienia.

Do oceny ofert  Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto (z VAT) za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.

Wszystkie wartości podane w formularzu ofertowym powinny być liczone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. Nr 84, poz. 386 z późn. zm.).

Zamawiający nie dopuszcza podawania cen ofertowych w walutach obcych.

6. Wadium

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,oo,-zł(dwa  tysiące złotych) na konto bankowe Zamawiającego Nr 03 8689 0007 4000 1382 2000 0010

 7. Osoba/y upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

P. A. Kuszyk, P. A Pytlak  -  e-mail: sws-mil@wp.pl

8. Wymagania formalne wobec wykonawców

Zainteresowani Wykonawcy muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje merytoryczne i udokumentowane praktyczne doświadczenie:

1)Kwalifikacje merytoryczne -

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej.

2)Doświadczenie –

Wykonawca udokumentuje wykonanie i prawidłowe ukończenie co najmniej jednej dostawy koagulanta – porównywalne z przedmiotem zamówienia – w ilości co najmniej 25 000 l(kg)

Ciężar wykazania spełnienia w/w wymogów leży po stronie Wykonawcy.

Kopie stosownych dyplomów, certyfikatów, uprawnień, poświadczeń, referencji itp. należy dołączyć do formularza ofertowego.

9. Proces i kryteria wyboru oferty.

Zamawiający podda złożone oferty ocenie formalnej – ze względu na kompletność oferty oraz potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych informacji i przedłożonych dokumentów oraz żądania wyjaśnień ich treści.

Zamawiający może żądać uzupełnienia treści oferty o dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji i doświadczenia jeżeli dokumenty przedłożone wraz z ofertą w sposób jednoznaczny i bezsporny nie czynią zadość wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

Zamawiający dokona porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty.

Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej, spełniającej opisane warunki formalne jest najniższa cena zużytego środka chemicznego do uzyskania maksymalnej redukcji zawiesiny ogólnej, fosforu ogólnego i CHZT w ścieku oczyszczonym przed osadnikiem wtórnym oczyszczalni .

Punktacja : Max. Redukcja: zawiesiny 40 punktów, redukcja fosforu ogólnego 10 punktów, redukcja CHZT 50 punktów.Maksymalna ilość punktów 100.

Potencjalny wykonawca dostarczy min. 3 dni przed otworzeniem ofert reprezentacyjną próbkę oferowanego środka w ilości 1 litr na adres Spółki Wodno-Ściekowej w Milejowie.

Wykonawca może uczestniczyć w przeprowadzanych badaniach laboratoryjnych po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Panią Aliną Pytlak. E-mail sws-mil@wp.pl


Załączniki:

1. Projekt umowy .zał. nr 1.

2. Formularz ofertowy. zał. nr 2.