Zapytanie cenowe - nadzór inwestorski
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 09 maj 2016 15:50
AKTUALIZACJA:
Zawiadomienie o wyborze oferty – 18.05.2016 r.
Załącznik nr 3 do Regulaminu w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro w Urzędzie Gminy Milejów
Zamawiający:
Gmina Milejów
ul. Partyzancka 13a
21-020 Milejów
Reprezentowana przez
Wójta Gminy Milejów
Milejów, dnia 2016-05-09
Otrzymują Wykonawcy wg wykazu
(nazwa i adres wykonawcy)
Strona www.milejow.pl
Tablica ogłoszeń
ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający: Gmina Milejów, ul. Partyzancka 13 a, 21-020 Milejów reprezentowana przez Wójta Gminy Milejów zaprasza do złożenia ofert na usługę :
sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z „Prawem Budowlanym” oraz organizację, koordynację procesu inwestycyjnego, kontrole, rozliczenie rzeczowo-finansowe robót Operacji pn.:
Przebudowa ulic – 11 Listopada i Polnej w msc. Milejów-Osada gm. Milejów
Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 105350L, 105351L Dąbrowa, Wola Korybutowa – Kolonia – Etap II i III na terenie gm. Milejów
Działanie współfinansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków Funduszu Sołeckiego Sołectwa Milejów-Osada.
2. Przedmiot zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego oraz dokumentacja budowlano-techniczna z którą można zapoznać się w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy tut. UG oraz na stronie www.milejow.pl
zakładka: BIP – Zamówienia publiczne – 2015 – symbol przetargu IPR.271.4.2016 i IPR.271.5.2016
3. Termin realizacji zamówienia –
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Zakończenie: do czasu usunięcia wszystkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego oraz rozliczenia inwestycji, z zastrzeżeniem świadczenia na rzecz Zamawiającego usług w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych.
4. Miejsce i termin złożenia oferty :
Ofertę należy złożyć Zamawiającemu – do Urzędu Gminy w Milejowie 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13a pok. 9, w terminie do dnia 2016-05-16, godz. 14:00
5.
5.1. Sposób przygotowania oferty i obliczenia ceny:
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem, na formularzu będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku).
4. Do oferty należy złożyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenie wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
5. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów — załączników. Wszystkie pola i pozycje tych dokumentów winne być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane. Nie dopuszcza się
składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów.
6. Złożenie powyższych dokumentów jest obligatoryjne.
7. Oferta musi być podpisana przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z dokumentami rejestrowymi.
8. Jeżeli ofertę składa pełnomocnik, to treść udzielonego pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania i złożenia oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
9. Wymagane dokumenty Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginału.
10. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty w całości ponosi Wykonawca.
5.2.
1) Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z przedmiotem i warunkami realizacji zamówienia oraz projektem umowy.
2) Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu cenowym powinien w cenie ofertowej ująć wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
3) Cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszelkie prace i czynności niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie
okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4) Cenę oferty jest ceną ryczałtową.
5) Cena oferty powinna być podana następująco: cena brutto (z VAT), w tym: cena netto (bez VAT); kwota podatku od towarów i usług (VAT).
6) Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena ofertowa brutto (z VAT).
7) Cena oferty obejmująca podatek od towarów i usług (VAT) musi być wyrażona w PLN cyfrowo i słownie z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku(grosze).Stawka VAT musi być określona zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8) W przypadku rozbieżności między kwotami podanymi cyfrowo i słownie za wiążącą Zamawiający uzna wartość podaną słownie.
9) Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
10) Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać w „Formularzu ofertowym”, stanowiącym załącznik do zapytania.
11) Zamawiający nie dopuszcza podawania cen ofertowych w walutach obcych.
6. Wymagania formalne wobec wykonawców – warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty i Wykonawca spełniał wymagania:
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy — wg załączonego wzoru (Załącznik do niniejszego zapytania);
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wypisu z rejestru lub ewidencji —wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert.
3. Dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym:
- co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe, przewidzianą do objęcia funkcji Inspektora Nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie
Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym (Za ważne uznaje się uprawnienia wydane również przez inne niż Rzeczpospolita Polska państwa Unii Europejskiej, Konfederację Szwajcarską, państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63 poz. 394) oraz art. 20a ust 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5 poz.42 ze zm));
W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dane osoby wskazanej na Inspektora nadzoru wraz z kserokopią uprawnień zawodowych i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa)
Ciężar wykazania spełnienia w/w wymogów leży po stronie Wykonawcy.
Kopie stosownych dokumentów, poświadczeń, referencji itp. należy dołączyć do formularza ofertowego.
7. Proces i kryteria wyboru oferty.
Zamawiający podda złożone oferty ocenie formalnej – ze względu na kompletność oferty oraz potwierdzenie posiadania odpowiednich kwalifikacji i doświadczenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych informacji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów jak również złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
Zamawiający dokona porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej spełniającej opisane warunki formalne jest: Cena – 100%
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Czubacki Sławomir – tel. (81) 75 72 026 wew. 12
e-mail: s.czubacki@milejow.pl
Wójt
/-/ Tomasz Suryś
Załączniki: