ZARZĄDZENIE NR 121 Wójta Gminy Milejów z dnia 26-09-2017 roku

Z A R Z Ą D Z E N I E NR 121
Wójta Gminy Milejów
z dnia 26-09-2017 roku
zmieniające zarządzenie w sprawie sprzedaży nieruchomości stanowiących własność Gminy Milejów, w trybie przetargu ustnego nieograniczonego.

Na podstawie art. 30 ust. 1 i 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 roku, poz. 446 z późn. zm. ), art. 38 i 40 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 roku, poz. 2147 z późn. zmianami), § 3 i § 6 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14.09.2004 roku w sprawie sposobu i tryb przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. Nr 207 poz. 2108) oraz § 14 uchwały Nr VI/40/11 z dnia 29 czerwca 2011 roku w sprawie zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania na okres dłuższy niż 3 lata (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 29 sierpnia 2011 roku, Nr 128, poz. 2219) zarządzam, co następuje:

§ 1
W załączniku do zarządzeniu Nr 119 Wójta Gminy Milejów z dnia 21.09.2017 roku w sprawie sprzedaży nieruchomości stanowiących własność Gminy Milejów, w trybie przetargu ustnego nieograniczonego, wprowadza się następujące zmiany:
po przedostatnim zdaniu dodaje się zdanie w brzmieniu „ W związku z tym, iż nieruchomości określone w pkt 1,3 i 4 w rozumieniu ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 roku o kształtowaniu ustroju rolnego są działkami rolnymi, uczestnicy przetargu są zobowiązani do dostarczenia nw. dokumentów w dniu przetargu:
1. Zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt stały,
2. Oświadczenie o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego co najmniej przez 5 lat,
3. Świadectwa ukończenia szkół zawodowych”,

§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Z-cy Wójta Gminy Milejów

§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą obowiązującą od dnia 21.09.2017 roku.

Wójt Gminy

Tomasz Suryś